I ♥ it!

Jag absolut älskar Weheartit.com, man hittar alltid så många fina bilder där - speciellt snyggare bilder på det man vill ha än vad google någonsin kan ge dig, haha. Jag fotar ju en del själv, dock är jag ju inte världens bästa, men ibland får jag till det! Så efter många om och men så har jag skaffat mig ett konto på weheartit!

Kan tänka mig att det finns en del av er läsare som också är medlemmar och ni kan hitta mig som Nattherocketqueen på sidan, bara att följa så följer jag er! Ju fler vänner, desto roligare blir det!



Har väntat på att timern ska ringa - jag har haft bröd i ungnen! Vad är godare än alldeles nybakat varmt bröd med smör? Dessutom är det jävligt enkelt att göra. Imorgon blir det Scones - vilket är typ det bästa jag vet. Varma scones med grädde och lemon curd och en stor kopp the utan socker! Ha en fin kväll det ska jag!


Världens bästa böcker!

Almost done!

Förjävla gott, eller vad säger ni?

Nat

Kommentarer
Postat av: Mika

sv: hehe självklart, fast helst skulle jag vilja ha nya, fulla flaskor, snyggare så.

jo det har jag sett, men de kommer dock bara säljas i australien tydligen :O lite synd, när de ändå hade vitt vin som faktiskt är gott. :P tyckte inte motörhead var så jättegott faktiskt :O

2011-08-28 @ 23:48:22
URL: http://nathifa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0