Gossip Girl

Jag är beroende. Totalt beroende. Förut kollade jag bara på det när jag kom hem från skolan och väntade på att maten skulle bli klar men sen bestämde jag mig för att "skaffa" (hahah, yeeeeaaah skaffa) första säsongen (som jag sett alla avsnitt på men i oordning) och nu är jag fast. Andra säsongen är på G!!

Vädret är som det för det mesta är i malung - skitdåligt. Kan man gå ut och göra något? Nej. Vad gör man då? Sitter inne. Så nu ska jag käka lunch sen blir det film och senare idag ska jag träffa Kissie (min kissie, inte blogg-kissie)!



/Nat

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gossip Girl är underbart.

2011-08-20 @ 18:53:02
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0