Den där kvällen för 1 år sen

Idag för ett år sen satt vi och taggade inför en helgrym kväll på parken och parksommar. Vi började kvällen hemma hos Kissie och Mia, bestämde oss för att göra oss lite extra fluffiga i håret och ta på oss det tightaste vi hade - for old times sake!

Vi drack en hel del rosa pantern och äckliga groggar och sen drog vi till parken (jaaaaaaaaa, vi missade Tempory), hoppade och skrek, umgick med alla grymma kompisar och drack öl i ölstugan. Jag hittade Sandra, Nina och Mandis som satt med Björn och Jocke - och Cj.

Så där satt jag och snacka med alla dem and all of a sudden så kommer vi in på ett ämne där jag inte var enig med de andra och inte Cj heller och sen blev det bara mer snack och hoppa framför scenen med allihopa!

Det är alltså ett år sen
jag och Cj satt i Casablancas turnèbuss, tillsammans med Ryan Roxie, helt ovetande om att det skulle blir "vi". Jag fattar inte att det har gått ett helt år sen dess!


that very night

Jag kan inte säga annat än att jag har världens bästa pojkvän. Vi har inte varit tillsammans i ett år än, men har  gått igenom en rad olika faser. En del faser som man egentligen inte ska behöva gå igenom. Men den klassiska "jagstörmigpåalltdugör"-fasen har vi gått igenom, den var svår.. Även "våralivgåråtolikahåll"-fasen är avklarad! För att inte glömma "detäralltidnågotfelpåalltjaggör"-fasen och "jagdugerinteåtdigfastegentligenärjagbarasvartsjuk"-fasen. Haha!

Just nu är vi i en trippelfas - "jagkanintesovanärduinteärhemma", "alltärunderbartnärduäromkringmig" och "jagärsåtacksamförattjaghardigtrotsattviärlångtifrånvarandra".




/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0