A page full of... me?



yes, jag och mina hängslen hade tråkigt...

Sitter hemma i Cj's stora hus helt ensam medan han är och spelar tennis... well, buhu. Vi ska iaf laga middan idag så tidigare åkte vi in till stan för att skaffa ny kepa till Cj och för att handla lite "ovanliga" ingredienser! Kantareller är inte så ovanligt men det till inte middagen utan förrätten. Shit the fuckin same.

Har övat lite inför ett dop som jag ska sjunga på om någon vecka, alltså spenderat en timme vid pianot. Me nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... tror det blir några avsnitt av "den där grymma serien" (höhö, Dregen) och ligga slapp och likgiltig i sängen, CIAO!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0