There's a fine line between what's yours and what's mine





Det där är min kväll. En go kisse och en chipspåse. Det är jag fanimej värd. Har nyss stått och bakat långpanna med glasyr till försäljningen av fika till högskoleprovet imorn, så jag känner mig duktig och absolut färdig för kvällen. Nu fattas bara ett par avsnitt av Vampire Diaries som jag inte hunnit avsyna än och en skön dusch.

Pratade med my love tidigare om kvällen också och han verkar ha det bra uppe i Åre! Han åker till Finland nästa vecka också, så jag blir utan honom i två veckor....

Imorn blire som sagt att sälja fika med Milla men också en del plugg och på söndag (om min chef ringer) så blir det jobb. Men nu, åter till chipspåsen. Hare rockers.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0