Sommarjobb?

Hur fasen ska jag göra? Malung? Stockholm? DUNNO! Sökte ett i Stockholm nyss, haha, och jag har redan ett i Malung iaf för några veckor! V.29 kan jag ju tjäna multum om jag får en hög ställning, vore synd att missa den liksom, men vi får se! Usch, jag vet inte alls vad jag ska göra i sommar. We'll see. Det jag sökte i sthlm är samma som cj, så får jag det vet jag inte om jag faktiskt ska tacka nej, för hans skull. Det är både roligt och inte roligt att jobba med någon man känner väl, så jag vet inte. Jag vill inte att vi sitter ihop, om vi säger så! Det känns dumt.... Men som sagt, we'll see.


Har haft en riktig skitdag idag, really. Grinig, ont i huvudet, insett en hel jävla massa och utfört en hel jävla massa. Jag ska snart hoppa i säng, dream rock n' roll dreams hörrni, I will.



/Nat


Kommentarer
Postat av: Augustlovise

Very interesting site. Lots of good information.

2011-09-13 @ 07:00:13
URL: http://augustlovise.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0