Ski Funtastic

Yes, en helgdag uppe i Sälen har det varit idag. Haha, inte så soligt som jag hoppades så det blev lite kyligare än tänkt men det gjorde inget. Måååååånga undrade om jag inte frös - och nej, jag gjorde inte det förrän den sista halvtimmen och då var vi inte ens i backen, haha. Eller jo, mina fötter tog stryk där den sista timmen, men vafan. Jag är van vid kyla, höhö.

Cj åkte tyvärr ut i första så mycket spänning blev det väl inte.. Efter hans åk var det mest vänta tills det blev prisutdelning så vi gick ner till Experium och käkade grymt go lunch!

Nu på kvällen har jag varit iväg och käkat middag med Cj's föräldrar och fam. Hedman, nice! Allt som allt har det varit en bra dag. Massor med människor att hälsa på -både bekanta och obekanta ansikten. Mest obekanta. Mest massa skidföräldrar, haha. Nya tag imorn rockers!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0