Off to the runway

Var nyss i mitt gamla hem och hämtade grejer. Massor med saker som jag saknat och det är en hel del kvar!  Det enda positiva med att flytta är att man blir av med allt skräp. Men gosh, jag saknar mitt hus. Jag grät en svart tår där inne kan jag säga. Det är fördärvat. Men så går det när en av ens närmaste är en total skadad i huvudet. FYFAN. Men det har gett mig en nystart, en vändning att denna någon inte befinner sig i min närhet längre.

Men jag lyckades få med mig fler av mina skor, åh så jag har saknat dem! Och mina andra skinnpaj, ett par tröjor, shorts och träningskläder! Ett par skor tänker jag faktiskt sälja. Jag har aldrig använt dem, jag fick dem och de är italienska, dyra sådana.

Ska snart ner på byn med Yrsa en sväng sedan hem och äta och fixa sig! Ikväll är det estetfest som gäller - hur awsome är inte det? 

Hörs när jag är klar!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0