major brakedown

Det är fasiken förbannat att man ska behöva göra allt själv. Folk vet att om de inte gör något så blir jag så arg tillslut att jag göra det själv, utnyttjande? ÖH JA. Just nu vill jag faktiskt inte göra den här showen alls. För jag orkar inte. Jag glömmer av saker för att jag är så äckligt stressad.

och jag hatar bilhelveten, jag har efterkontroll på måndag och jag har fortfarande inte fått hjälp. Jag behöver hjälp! Och jag absolut vägrar att betala flera, flera tusen för att nån snubbe ska dra åt 10 muttrar. LÖJLIGT. Kan jag betala med en ko istället för så gjorde man förr.

OCH folk tycker att jag kan vara lite feg och mesig ibland eftersom jag har svårt för att lite på andra, jamen är det så konstigt då?!

fan ta mänskligheten. Jag vill vara ett träd.



/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0