Life is Life



Har umgåtts med Louise hela eftermiddan, gött! Vi gick ett varv runt byn, käkade glass i solen och testade balfrisyr på mig och jag är riktigt nöjd! Alltså det är inte samma som på bilden heller, haha. Lojs är guld värd!

Imorn är det inte bara Valborg, jag och mina vänner tänker på valborg som valborg faktiskt, det är finaunderbarasöta Evelinas födelsedag - som varje år eftersom valborg inte flyttar på sig serrni, höhöhö.

Så vi drar - som har blivit en tradition - på grillning hos henne på eftermiddan! Skriver imorn rockerz.

Btw, så har jag fortfarande inte fått/haft pengar till att köpa biljetter till några konserter i sommar. skittråkigt. Hoppas på studentpresenter!!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0