jag hade gett mitt liv bara för att se...



Woodstock hade inte heller varit fel. Jag tycker inte om andan på Peace & Love i blg och hade jag levt på den tiden hade jag fortfarande brytt mig om det här med att det var gryyyyyyyymt mycket droger -  men man visste ju inte att det var farligt? Dock hade jag nog varit en i mängden, det hade vi alla. Inte för att jag tror att jag skulle följa grupptrycket, för det gör jag inte nu heller, men jag tror att jag skulle vara lika omedveten som alla andra dock med samma instikt som nu. Aja, jag är emot droger, kommer alltid vara, det är sjukt onödigt och det är inte det inlägget handlar om.

Det var inte särskilt dyrt heller... iaf inte om det hade varit nu...



/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0