Helt plötsligt blev jag 10 år igen

Japp, och då kan ni ju gissa vad jag ska göra! Mmm, just det, jag ska på äggjakt, haha! Lika roligt varje år och man blir aldrig för gammal för påskägg, that's it.

Ännu finare väder idag och vi ska om nån timme åka ner till mormor på påskmiddag - och äggjakt, mhm! Hur skänt är det inte att våren är jäkligt varm och tidig i år?! Är uppe i "norr" brukar snövallarna faktiskt ligga kvar på valborg sometimes - bla förra året! Hoppas på en sånhär solig asvarm dag på lördag!



Ikväll ska jag och Yrsa kolla på one of the best movies ever made - JUNO! För er som inte sett den, se den. För er som sett den och också älskar den så går den på 4:an ikväll och börjar 21.30.

Ska dra och slänga på mig nån klänning och sminka mig - hörs senare!



/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0