...

Jag längtar så jävla mycket till studenten! 30 skoldagar är det kvar. Men ändå tänker jag för var dag jag kommer fram mot ingången till skolan att: fan vad jag kommer att sakna alla. Jag får nästan lite ångest för att det här sista året har varit så jävla bra så jag vill inte släppa allt. Jag vill vara kvar i min lilla trygga bubbla men jag vill också härifrån mer än nånting i hela världen. Jag vill att bubblan följer med mig, men det kan den inte. Man blir första-års-elev, igen. Ensam i en stor stad och det slår mig nu? Det kommer att bli underbart samtidigt som det kommer att vara det mest skrämmande jag gjort i mitt liv. Jag kommer säkert att uppskatta Malung en aning mer när jag kommer hem första gången efter flytten, men jag inser redan nu hur mycket jag kommer att sakna allt. Förutom skvallret.

Men min fina mössa som jag lovat bilder på kommer nu iaf.





/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0