Beatleskonsert

hey yo, riktigt jälva härlig kväll igår med brudsen! Lite vin, massa babbel, diskussioner, kortspel och snask, kan det bli bättre?! Vi kände dock att vi ville gå hem tidigt då Kissie ska spela konsert idag och hon behövde ju liksom sova, så vid tolv var vi ute, haha. Drog direkt därifrån bort till en fest inte alls långt ifrån och mötte upp min fina pojkvän som var något rund under fötterna!

Sovmorgon, stor frukost, hårklippning (jag klippte cj) och lunch har vi hunnit med idag. Nu består en Beatleskonsert (den Kissie ska spela på) och ev (antagligen) grillning hos Sandra med Cj och Victor! Fint, fint!

Sen tycker jag att alla ska kolla in och lyssna på den här live versionen av Rocket, det är från Def Leppards nya album, som som sagt är deras första livealbum med både nya och gamla låtar!

Men nu ska jag vara social så; hejs!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0