you don't know how lucky you are boy

Förlåt, förlåt och förlåt! Jag har varit en hemsk bloggare den senaste veckan, jag VET. Det är inte riktigt mening men det är mycket plugg och många att umgås med så jag är fan nästan aldrig hemma längre, men musik lyssnar jag såklart förtfarande på haha!

Ja, vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna? Mjaa, jag är inne i en såndär jätte "uddamusik"-period just nu - och en hel del Tenacious D också (hur grymma är inte dem?) - I don't really know why.

I fredags började resan mot London - FYFAN VAD HÄRLIGT! Hoppas jag kommer in som sagt... och igår träffade jag min underbara Kissie för första gången på massor med veckor, herregud vad skönt. Sedan blev det vinkväll med några underbaringar bl.a. Marina som också är här för första gången sen i augusti. Sjukt.

Så nu är ni uppdaterade. 



Serj Tankian är ute med nytt album! Imperfect Harmonies heter den och är med samma orkester som han uppträdde med när han var i Sverige i augusti. Aftonbladet gav skivan fyra plus och skrev:

Det tydligaste arvet från metalvärlden är däremot utsuddat. Tankians mest flippade ADHD-frenesi har dämpats. I stället är det sångarens fascinerande sinne för både egensinniga och egendomliga melodier det som övertygar allra mest. 

Resten av arikeln finns här. jag har själv inte hunnit att lyssna något på den med det blir projektet för veckan!

Grymt bra låt




/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0