Scream 'till you feel it, scream 'till you believe it

Fortfarande soffliggande. Febern börjar sjunka men jag är äckligt slö. Har legat och nött Ozzy hela dagen för att komma i form, kan dock de allra flesta låtarna redan, haha.

Skippar skolan imorn, måste dock gå och hänga upp lite lappar om studenten. You gotta do what you gotta do. Inte så mycket rock n' roll just nu. Men på tisdag drar jag och Sandra till stan vilket kommer göra allt jävligt mycket bättre.

Kreta v.41? Jo, det blir nog faktiskt så! Fuck yeah, i need it so bad. Jag är så trött på allt och alla just nu, behöver verkligen samla mig lite. Gud så jävla gött! men allting är relativt..

     

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0