I'm just a dreamer

 

Jodå, möblera om rummet blev det. Haha, shit det har jag fan inte gjort sen jag målade om och det är 3 år sen! Jag har heller inte fått någon ny hylla sen min förra packade ihop (bokstavligen). Så nu är det sådär lite halv fult, precis som det var innan - fast på ett nytt sätt. Äh, det blir bra bara den där förbannade hyllan kommer in i rummet!

Har packat det jag behöver för sthlmvistelsen - tandborste, pengar, leg, kamera, tunnelbanebiljetter. Something more but nothin' less, haha! Sandra har biljetterna.

Ozzy imorgon, fyfan vad mäktigt. De har sagt att han har varit dålig under turneen men jag tror inte på det förrän jag hör det själv, så äre.

Och vad vore resan utan min bästa Sandra? Nada. Det är hennes stora idol och den stunden vill jag dela med henne.

Ses och hörs på onsdag kväll! PÖSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0