säg vem det var fucking var..


 
jag bara undrar - vem vare som kasta?

Ska göra såna vuxengrejer som att betala räkningar nu. Uuuusch. Inte kul. Komiskt dock eftersom jag aldrig betalat en räkninging i hela mitt liv typ.

Ska strax ta och börja testa lite outfits inför lördagen. Genrep och rigg är imorn men så är det ju så att vi bara har repet imorn på oss innan lördag. Sjukt. Men det ska bli kul!

Och förresten.. hur jävla underbart är det inte att Ozzy återvänder till Svea rike redan i sommar va?!
Förjävla underbart tycker jag!
Har dock inte bestämt om jag ska på SRF än, jag vill ha fler band först!

Jaja, återkommer om någon timme ska ni få hjälpa OM ni nu vågar kommentera.

/Nat

Kommentarer
Postat av: Mika

snygg tröja, har en likadan :D

2010-10-26 @ 18:38:20
URL: http://nathifa.blogg.se/
Postat av: Anonym

SRF*

2010-10-26 @ 22:50:58
Postat av: Anonym

SRF*

2010-10-26 @ 22:57:35
Postat av: Nat

Mika: Oh, den är så förjävla skön!



a: yeah, tack för korrigering av slarvfel

2010-10-26 @ 23:15:32
URL: http://nataliemorravej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0