She's just so damn hot



Man kan inte neka till att K von D är snygg! Och så jävla grym sen! Fan, jag hade gärna gått i hennes skor alltså.

Kom till skolan i morse så fanns det typ inget att göra så det var bara att vända och åka hem igen. Ganska skönt med lång helg men jag hade gärna velat vara beredd på den! Haha.

Helloweens nya platta har recenserats såhär lagomt till just Helloween! Tre plus får den av Aftonbladet och jag vet inte riktigt vad jag tycker än. Är ju inte nån Helloween-expert, jag lyssnar bara på dem nångång ibland och då helst allt gammalt. Jag håller nog faktiskt med Aftonbladet om att
"the sage, the fool, the sinner" är bästa tracket - ja, än så länge iaf! Har inte hunnit lyssna igenom hela plattan mer än en gång, men visst har jag lyssnat på tracken jag fastnat för fler ggr. Återkommer om detta!

           

Nu ska jag ta och göra något vettigt! HÖRS

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0