I've got you babe

Räkningarna är borta så nu kan jag lägga det som är över på vad jag helst vill. Okey, jag måste spara en del till Londonbesöket också men men.

Genrepet gick sådär, sådär lutande mot det dåliga hållet. Ljudet sög, antingen hörde jag mig själv ashögt i monitorn så att det verkligen skrek i öronen eller så hörde jag ingenting annat än de andra. Det mullrade i PA:t och Bengt vart arg - vilket var helt förståeligt för ljudet sög verkligen. Man kände riktigt hur man surande till när vi vart avbryta varannan minut för att något inte stämde. Men som alltid så löste det sig dock är jag så jävla slut i huvudet och har en mysig huvudvärk så jag tänker fan lägga mig under täcket!

Oftast brukar det vara så att om det går skit på genrepet så blir spelningen asbra. Vi får väl se.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0