Keep on rockin in the free world

Tumblr_lbbb8p7lys1qeazmyo1_500_large
Please fuckin kill me. Jag har jag fattade förra veckan det mest idiotiska beslutet i hela jävla världen. Jag tackade nej till att åka på Alter Bridge. Och vem gästspelade på konserten igår? VEM? Jo, såklart min gud. MY FUCKIN GOD, FREAKIN SLASH. Fanihelvetesjävlaskitfittkukhelvete. Precis så är det. Bara för att jag inte åkte, bara för att jag inte var där. Underbart. Just my luck. Fuck off. 

Spelningen gick bara fint! Nemas problemas, haha. Vår kära "estetmamma" Anna bugade sig inför mig, hahah. Underbara människa!

Kikade nyss på schemat jag kommer att få om två veckor och det är fan rätt roligt. På måndagar börjar jag fem över två, på onsdagar kvart i två och slutar halv tre och på tordagar börjar jag tio över tio och slutar tio över tolv, haha! Så jävla soft.

Chillar lite nu och väntar på att pannan ska koka mig varmvatten så jag kan duscha. Och jag ska fan duscha länge - in case someone cares.

Ikväll ska jag nog iväg till Cathrin och träffa fina Mathilda som jag inte träffat sen typ augusti. Hon bor Skåne nu för tiden. SKÅNE. nej, nu ska jag sura. Hejs

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0