I believe I'm in you


Freakin kioskmongo

Ska man eller ska man inte köpa Bon Jovi biljetter? Jag tror jag ska. Faktiskt. Det vore ganska grymt!
Hoppas som fan att Def Leppard släpper sina tourdates för 2011 snart! Så jag längtar..!

Peace and Love har hittills släppt 13 band - men p&l är inte riktigt min stil så jag tror jag skippar det i år OM det inte skulle vara så att något förjävla bra band skulle bokas.

Getaway Rock Festival har släppt ett band - Immortal.

Sweden Rock Festival har ju släppt Ozzy men också Saxon och Mustach.

Hard Rock Calling i London, hade nog också varit grymt men de har bara släppt Bon Jovi än så länge. Dock tror jag verkligen på den här festivalen!

Vi får väl se..
/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0