blodet droppar, blodet droppar

Saw 3D = sjukt äckligt. Varje gång någon vart mördad på någon brutalt vis satt man och knep och höll för den kroppssdel som blev totalt massakerad. Och var gång blod eller kroppsdelar kom flygande mot en kunde man inte hålla sig från att ducka eller vända kinden till. Fyfan. Äcklig men bra.

Idag blev det en tripp till Mora för att hälsa på morfar som ligger på lasarettet. Det gör så ont i mig att se den smärta jag ser i hans ögon. Jag kände flera gånger hur tårarna steg i ögonen men vart hejda det. Varför kan han inte bara få vara frisk? Just nu är han inte ens kapabel till lyfta huvudet och att se honom så tar livet av mig. 

       
Imorn bär det förmodligen av till falun, trots att jag är totalt pank. Menmen, vi får se vad dagen har att erbjuda!
Hörs sen

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0