Pussas är bra för hjärtat

Herrejävlar, det finns bara ett ord som kan beskriva helgen: CRAZY
Trots att vädret inte var det bästa så var det ändå förjävla kul! Fredagens grillning med esteterna blev inte direkt som vi tänkt oss men det jävligt bra i slutet iaf. Jag är tydligen lik Rachel i Glee (öööh, tycker inte jag) har jag hört, haha. Wierd.

Allting igår var helt... konstigt. Jobb hela dagen, vilket var rätt skönt, sen dirr upp till Anette och käka tacos med bästa brudarna i världen. Sen blev det att dra ut och ja, jo självklart började det ju regna men man fick ju inte tappa humöret! Vinet var gott i alla lägen - nog för att jag bytte det mot öl då och då istället, eheh.

Yrsa försvann, Sandra drog på tom's och kvar står jag och Amanda på parkeringen (som var smockad med folk) i hällregnet. Haha Amanda; "nu ska jag gå och sätta på Marcus", askul! I själva verket skulle hon sätta på sig hans huva. Sedan lämande jag folket på parkering för att följa med lite annat folk som skulle IN. Klockan började sedan bli lite för mycket och folket drog men jag hade ju lovat Sandra att hon skulle få sova hos mig. Så jag väntade på att hon skulle höra av sig. Jag kom inte hem förrän fem.

Skön bakisdag idag trots att jag inte var så bakis då men förjävla trött. Tror att sängen kallar på mig nu, det är ljust ute vilket stör mig men jag har vara sovit 4 timmar så...godnatt fuckers, bilder kommer imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0