None shall pass

Jag borde gå och lägga mig nu. Jag är så trött så efter en dag i skogen. Okey, det var fan inte så tråkigt som jag trodde det skulle vara, haha. Vem kan vara butter när alla ramlar i den ojämna marken? Inte jag i alla fall! Och jag menar har man tråkigt, vad gör man? Man gör det bästa av situationen - kottkrig! Yes, vilt kottkrig med esteterna i skogen. Fyfasen vad kul det var! Det urartade dock och jag fick en bula...

Dessutom verkade det som att lärarna glömt bort också (antagligen för att de inte trodde vi skulle dyka upp liksom... ah, okey VISSA töntar stack ju) för fanns det några esteter i deras papper? NÄ. Jaja, haha whatever. Vi ägde då skiten ur alla.

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0