what the heck...

IS WRONG WITH MY TAILBONE?! Det gör så förjävla ont att jag inte kan sitta, buuhuu. Eller så kanske det beror på att jag har suttit hela jävla dagen med den där förbannade religionen.. Men nu är den klar och inlämnad! Mina axlar blev ett ton lättare. Skolan imorn. Har inte varit i skolan på nästan en vecka. Jag hatar att vara sjuk.. Fy. Menmen, hoppas alla mina godingar är där! Jag saknar allt damp när jag är sjuker.
"DET ÄR ÄCKLIG PASTASÅS ÄT INTE, ÄT INTE!" Natalie utan mat? Trevlig eftermiddag! Haha, cp:n.

Just nu lyssnar jag på lite skön musik och ska strax lägga mig. Det ska bli grymt att få sova lite. För jag har ju inte sovit nästan hela förra veckan? Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0