We all drive cars, get drunk on weekends and sleep with random dudes


Hey, welcome to town
what you don't know about youself everyone else do

Jo, visst serrni så är det här i MLG. Och vet ni något mer? Det tog min 10 min att skriva en låt om det också. Just och Karl stod för själva musiken och vi blev faktiskt klara, awsome. Musikläraren Tobbe verkade inte så impad dock eftersom han inte tycker om duktiga elever verkar det som.. Äh screw him.

Har varit på bra humör idag, tror jag, det vore konstigt. Jag är nog inte så glad, det är bara det glada facet som klistras på ansiktet för säkerhets skull. För vem tycker om surkärringar? Fighting for the little I got, that's what I do.
/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0