Pier Pressure



PARAMORE TILL PIER PRESSURE!!! Okey, det svider en aning... Jag missar något fint, riktigt fint. Jävlar vilket musik år 2010 är! FUCK YEAH! Synd bara att man går miste om rätt mycket...

Är fortfarande sjuk som en j-u-d-e och har ingen röst idag heller. Fan, jag orkar typ inte ens resa mig. När jag orkar så låter jag som jag har sprungit flera kilometer, är lika flåsig som en gammal tant. Och så somnar jag hela tiden. Har försökt att plugga religionen de dagar jag har varit hemma, men har det gått bra eller? Nej. Febern har gjort att jag har yrat och inte fattat något, har bara suttit och kollat på pappret för att sedan bonka huvudet i bordet och somna. Jag är på fråga 5 av 8 och det ska vara klart imorgon. Usch, jag blir så ledsen då jag inte kan göra det jag ska göra. Jag försöker plugga men jag är för sjuk, något lärarna säkert inte godtar som ursäkt när det är hemprov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0