Ozzy och Slash = Sandra och Natalie?


Två favoriter, lätt.

Jaha, jobbade igår kväll och det var väl trevligt. Sandra och Sponk kom förbi en sväng och rockade till tillvaron lite. Annars var det inte så kul.. Nån random snubbe som var typ 35 försökte ragga på mig men han kom då fan ingenstans, uuuuusch! Sen var det någon stackare som var där ensam, jag tyckte så synd om honom! han är tydligen alltid där ensam, fy.

Idag jobbade jag också - en sväng. Jag orkade fan inte med min "arbetsgivare" nå mer så jag stack. Alltså hur självgod får en männsika vara? Dessutom fattar väl vem som helst att man inte står och skriker på en restaurang och kunden har alltid rätt! Man går inte fram till en kund och säger "det är jag som bestämmer när du ska få mat" ungefär. Nope, none of that crap. Sandra kom iaf förbi en sväng när jag kommit hem. Det är wierd hur hel jag är med henne, haha. Love you CP! ;)
Oscarsgalan och plugg hela natten!
/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0