Om jag hade varit rik..

...hade jag åkt på Sweden Rock. Men jag är inte rik och det gör mig ledsen, man går ju miste om så sjuuukt mycket bra! Guns N' Roses skiter jag i, dem vill jag inte se, haha!

Usch, och sen Rockweekend. Skid Row, Twisted Sister och Deep Purple - kul, skitkul! Mamma mia, hur ska pengarna räcka till? Jag måste ju leva också, inte bara jobba. Hard work work. Har sovit hos mormor o morfar i natt och typ skitit i omvärlden för en stund. Laddat batterierna så att säga. har dock överskottsenergi nu och jag vet inte vad jag ska göra, haha.

Det är urfint väder ute idag också, lite mycket snö bara och just ja - det blåser! Snön piskar i ansiktet, så jäkla skönt!! Grov sarkasm. Sen blir man ju livrädd när snön kommer farandes ner från taket och det smäller som fan, menmen, börjar det kanske bli vår? Det vore gött!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0