Look in to my eyes, this is who I am


David Lee Roth - rolig som få alltså

Fyfan vad dåligt jag mår.
Ont i hela jävla kroppen, ögonen rinner, hostan river och huvudet är knas. Fuck yeah I love it. NOT. Förkylningshelvete. Gick det bra i Mora hos ortopeden då? Nope, "de kan inte göra något åt det och en operation är därför inte nödvändig". Jaha. Det KANSKE växer bort. Men det är iaf så att lederna under knäskålen sitter konstigt, typ i kläm och det kan inte fixas. Men jag ska iaf på magnetröntgen ifall det är en annan skada som orsakar det hela. Nice. Vet ni vad jag har att säga till sjukhuset? SCREW YOU!

Hoppas min röst är okey imorn. Har konsert i kyrkan och jag går även om jag har feber. Tänk om alla stjärnor skulle ställa in sina konserter pga feber? Det gör dem inte, man ska verkligen ligga på dödsbädden för inte gå upp på scen... jag kommer se ut som skit imorn men jag är en kämpe så kosta vad det kosta vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0