Joergen

nu lägger du av Jörgen, det är inte roligt längre
lägg av sa jag till dig, lägg ner och försvinn
nu lägger du av Jörgen, spela inte duktig längre
lägg av sa jag till dig, lägg ner och försvinn

uuuuuuch, vad tråkigt jag har! Är så äckligt varm, trött och le på att vara sjuk. Fyfaaan. Vaknade två idag. Fy på mig men vafan, sömn är väl bästa medicinen, right? Sen är jag urhungrig och Natasha är seg på att hämta mat. Nähä, tänka positivt kanske? Jag kan faktiskt prata lite idag, jag hostar inte så mycket, har inte heller lika ont i halsen och Venom kommer till rockweekend. Ja, ni läste helt jävla rätt! VENOM KOMMER TILL ROCKWEEKEND!!! Hur jävla grymt är inte det?!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0