I'm a creep


Jonathan Davis är jävligt grym

Kort skoldag och ännu kortare skoldag imorn! EN LEKTION på 40 min. Håhå. Var uppe på tok för länge igår... tror ni jag gick och la mig efter sista inlägget eller? Då har ni fan så fel! Har varit så himla övertrött idag, skrattat åt allt. Jag och Kissi kan ju fan aldrig vara annat än oseriösa! Okey, jo ibland, det händer liksom. Men när vi sitter och lyssnar på introt till Robin Hood på japanska och fastnar på det då, då är det way over the line.

Since they send CSI tonight.... så är det inge Greys. Fan, jag som skulle vara med Caath. Så jag får hitta på något annat. Vad, är en helt annan femma. Jag vill åka på konsert. Nu. Helst Korn. Precis just nu. Like that's gonna happen!

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0