Dance the night away

Sooo, spelningen på Fighting i Mora igår gick underbart bra! Love the feeling! Haha, vi hade roligt på vägen dit också. Jag, Kissie och MLI tog initiativet att sjunga upp i bussen, höhö. Kollade killarnas rektioner medan vi snackade mens och PMS, fyfan vad kul! Men som sagt så gick det awsome.

Åkte sedan hem med Sandra, Amanda och Nina. Vi svängde in på donken och käka innan färden hemåt. Alparna var på donken dem också så och vi skulle åka samtdigt sen så hmm, vad gör vi? Vi racear mot dem hela vägen hem till Malung, kul som satan! De var i tätet, vi blåste förbi, de åkte förbi oss och moonade lite fint, sen drog vi förbi dem igen. VI VANN!

När vi kom hem,
for vi direkt till mig, brände en skiva, åkte på cruising, sedan hem till Nina för att sedan åka ut igen. Sedan ringde en vän och ville ha skjuts till Nås och vi hade inget bättre för oss så vi tog oss en tur! Väl i Nås så kom vi till en fjortisfest. Haha, fan vad gammal jag kände mig! Men kul vare! 38 pisspauser senare var vi i Malung igen. Lite cruising till sen åkte jag och Sanduru till resaurangen och käkade ett nattmål. Gött. Vill ni kanske se lite bilder? Kolla nedan då!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0