HOME

Yes, är hemma från skojin nu! Det var sjukt gött. Bara äta, dricka, pissa, sova, spela spel, skratta och lyssna på massor av mysig musik. LOVE IT. Och det vore ju inte så underbart utan de tre härliga brudarna jag var med heller! Man mår så otroligt bra i Kvilselen, man släpper allt man har där hemma eller så tar man upp det och får det ur världen.

När jag kom hem stod jag och fixade mig lite, så ploppade bästa Sandra in i rummet, åhh herregud vad jag har längtat efter den människan! Lite kramkalas sedan blev det att inspirera henne lite eftersom hon ska på Rockparty på torsdag, och vem är bättre att fråga än mig? Höhö, kiddin'. Så hon plundrade mig lite sen åkte vi i hennes fina nya guldiga pärla ner till Hemköp där vi tog farväl till på fredag.

Jag gick och köpte kladdkaka, sprutgrädde och ett kort och gick sedan upp till Yrsa. För idag är ingen vanlig dag, för det är YRSAS FÖDELSEDAG, hurra, hurra, hurra! Haha, firade henne lite och nu är jag hemma. Håller dock på att somna så ni får se bilder imorn! Ibland får man verkligen veta vilka som bryr. Fy tusan. Bryr ni er inte, låt oss vara. FUCK U

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0