När gryningen speglas i våra ögon



VET MAN ATT DET ÄR DAGS ATT LÄGGA SIG!
Okey, jag och brudarna satt hemma hos mandy igår och helt spontant hoppade vi in i bilen och åkte mot Leksand - vid midnatt. Så ja, vi kom dit då det var som mest med folk, dock regnade det. Vi träffade folk vi kände och inte kände, rätt trevligt faktiskt. Förutom att det regnade. Efter många om och men åkte vi iaf hem, jag däckade i bilen (OBS. jag var nykter) och vaknade av att vi mötte en älg. Ja, vi såg nog ett helt zoo när vi åkte hem.

Kom hem när solen gått upp dvs halv fem typ, lagomt trötta och blöta men glada. Inte mig emot.
Lite ont i halsen nu bara, menmen, jag behöver inte vara frisk förrän i övermorgon, höhö.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0