My events

Yeah, tänkte jag kanske skulle lista upp vad jag ska på i sommar och höst - som jag vet just nu!

JUNI
21 - Twilight Event, Hovet, STHLM. A little bit geeky men gratis är gott, eheh..
28 - 3 juli - Peace & Love, BLG. Jaa, om jag nu får biljetten, annars får jag väl akut köpa en!

JULI
10 - Getaway Rock, GÄVLE.
Fuck yeah!! Jag ska se my freakin idol!

AUGUSTI
1 - Status Que, Högis, SÄLEN.
Oh, yeah. De gamla gubbarna kommer till bygden, haha.
7/8 - Sonisphere, Universitetet, STHLM. Ohja! Efter tolv blir det öltältet vill jag lova!
8 - Okey, Im gonna make my birthday to a fuckin event!
21 - Crashdïet, Parken, Malung.
Dudes, the guys are coming to my hometown!

SEPTEMBER
7 - Ozzy Osbourne och Crashdïet, Globen, STHLM

Så en sammanfattning av banden/artisterna:
Them Crooked Vultures
Lilly Allen
Alice in Chains
Billy Talent
The Ark
Europe x2
Crashdïet x2
Ozzy Osbourne
SLASH
Mayhem
Crucified Barbara
MIKA
John Fogherty
Donkeyboy
Iron Maiden
Alice Cooper
Status Que
Iggy Pop
Anthrax
Mötley Crüe
Slayer
Bullet

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0