Like to see America

Nu, mer än någonsin förr känner jag att det ska bli förbannat gött att flytta till London nästa år.
Jag orkar fan inte med det här. Yes, i'm negative as hell but deal with it! Just lost my beloved hair. Hade frissan på hembesök och sa till att bara klippa topparna men allt var som var slitet gick bort. Kul. Jag älskade mitt långa hår. Jag tyckte om mig själv i det. Nu har jag hår till precis nedanför axlarna och jag hatar mig själv mer än någonsin.

Vampire Diaries om en halvtimme. Det kommer att göra allt lite bättre men inte särskilt mycket.
Åhj, jag hatar er.
Nunna lockar vill jag lova.
och du är väldigt, väldigt liten i mina ögon.

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0