Hunny, I'm home!

Yeah, so I'm back and you what? That event SUCKED.

Aa, visst Taylor och Kristen var jävla snygga, men fjortisbrudarna skrek så fort se sa något så intervjun vart värdelös.. tråkigt. Musiken, framträdanena innan var dock bra och the host var riktigt jävla rolig!

Nä, nu taggar jag Peace&Love nästa vecka med några av mina favoriter (och mindre favoriter), jävlar vad den veckan ska bli bra!
Måste dock kurera mig för just precis nu är jag förkyld som satan, hostar, nyser, ögonen rinner och halsen gör ont. FAN.

En tant på tåget trodde jag kom från England och hon var från Irland. Kul, för så jävla rent pratar jag fan inte, långt ifrån. Varför tror alla att jag kommer från England?! Till och med en i min klass trodde det från början. Ja, engelska är mitt andra språk och jag lärde mig det istället för persiska, men ändå, det är ju inte totalrent. Wierdos.

bilder kommer snart...
/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0