Balen 2010

Yes, igår var det bal och det var den enda stora anledningen till jag inte skrev något igår! Var med och sjöng och käkade finmiddagen med de underbart vackert klädda studenterna och dess partners!
Mmm, fick värsta glädjerudset på gammelgården (där alla fotograferades för dem som inte bor i Malung, haha) när jag tänkte på att nästa år, nästa år är det jag som åker i finbil, bär min väl valda klänning och får vara riktigt fin för en kväll! SÅ JÄVLA ROCK N' ROLL
Jaja, nog snackat, bilder förklarar bättre!

                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  
                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0