there's a temptation it gets outrageous



Jag är grymt sugen på shopping! det var nästan så jag tog det tidiga tåget till stan i morse. Det är sant, jag menar det är inte särskilt dyrt för mig att åka fram och tillbaka och jag får typ komma och gå hur jag vill hos moster - mer eller mindre. Men sen kom jag på att jag nog inte ville trängas med en massa 91:or som ska på mönstring nu så jag stannade hemma ist. Jag var uppe med tuppen iaf och det var ju rätt skönt! Så nu måste jag lösa shopping delen på ett annat sätt och jag väljer nätet! Morsan och lillbrorsan är skyldiga mig pengar så jag tänker handla för de pengarna och låta dem betala! Smart eller hur? Jaa, naturligtvis kommer min faktura garanterat hamna på mer än det de är skyldiga mig så jag lär nog allt lägga till lite själv. Jaja, nu ska jag kolla runt lite och bestämma lite saker jag ska ha! See ya

/Nat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0