Rock n' roll och nakna brudar!





DET VAR SVINKALLT! Men lätt värt det, frös seriöst häcken av mig! Vi la oss och rullade typ i snön nån gång så där, roligt! Har börjat året bra känner jag, busat och bara gjort en massa roliga saker. Verkligheten kommer att komma ikapp mig om circa en vecka dock och tills dess har jag en bok att läsa ut, en recension att skriva och några gitarrläxor att spela! Men inga läxor i världen ska hindra mig från att göra random saker under veckan.. så äre. På tisdag är det heller ingen vanlig dag för det är Martins födelsedag och det ska fan firas! Lilla menlösa Martin, haha! Nää, skämta bara, Martin my random dude, my husband, my little goofy friend. Vet ni hur konstigt det känns att han fyller 18 eller? Men fezt blir det iaf och det kommer bli rockigt! Sitter och planerar det nu. Mycket som ska göras... Nån som har ett bra förslag på present åt grabben? Har försökt komma på en i flera månader men jag blir fan inge klokare. Vi får väl se vad det blir för något! Nu ska jag upp och mysa lite med morsan och så blir det nog en tidig kväll - hoppas jag. See ya

/Nat


Kommentarer
Postat av: MARTIN!

På tisdag (idag) blir det RÖJ!! hihi ;D

2010-01-05 @ 13:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0