papapapapapa oom mow wow

Hade inget nät här igår av någon anledning.Wierd. I alla fall var jag tvungen att inte sova hemma. Eller jag vägrade sova hemma. Fyfan. Istället sova jag hos underbara Nanna ist. jag gosade med de gosigaste vovvarna och så chekade jag och Nani in New Moon (ign, får tilläggas för min del, haha!), super! Innan det att jag kom till Johanna så hade jag varit i Vansbro på gymnasiemässa, vilket innebar att jag faktiskt mer eller mindre gick i skolan 12 timmar igår.. det var väl rätt trevligt trots att ingen var inresserad av programmet. Vi satt ju och lekte ist och så ska vi nog lägga in en timmes "lek" eller "roliga timmen" i veckan. Awsome! det blir lite som yoga för musiker, haha! Ikväll blir det girlsnight med Kissi och MLI. Tummen upp föfan! Bastu, ansiktsmasker, dooodis, starta facebookgrupp och allmänt flumma lite. Det behövs verkligen efter den här veckan! Även om gårdagen var rätt flum den också.. Speciellt när vi skulle packa upp det nya trumsetet. Boobwar, haha, helt klart roligaste leken just nu! Nej, nu ska jag gå och städa lite, besöket kommer ju om inte allt för länge! :D See ya

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0