Off to school of rock (typ)



Har sjukt ont i halsen idag men jag ska till skolan iaf för annars får inte jag åka till Sandra imorn.. Låter som att mina föräldrar är stränga men så är inte fallet. Min morsa är hur chill som helst! Kunde fått en mindre hjärtattack igår! Satt och kollade på film här i mitt rum, och så hörde jag ett knarrande men jag brydde mig liksom inte.. Men efter ett tag så tittade jag upp och såg att min gamla, enorma bokhylla inte längre stod mot väggen utan i en otäckt lutande vinkel. Hade ju massa saker som jag är jätterädd om i bokhyllan så det fanns liksom bara en sak att göra - evakuera grejerna (haha) och montera ner hyllan. Kul. Så där stod jag och stred med den där förbannade hyllan i 2 timmar. Jäveln hade ju stått så länge att den typ grott sig in i sig själv. Fyfan alltså! Men nu är allt fint och fixat igen, har dock ingen hylla.. Nä, nu blire frulle och sen blire off to school. have a nice day

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0