O romeo, romeo, wherefore art thou?

Själv hade jag viljat uttrycka mig; O romeo, romeo, where the fuck are you?! Haha! Inte lika klassiskt och kärleksfullt men väl förvirrat och komiskt. Fick nästan hjärtsnörp nyss, men nu är det okey. Skräms inte sådär Sandra! Har pluggat Shakespear hela dagen också, tro't eller ej men jag tycker faktiskt det är himla kul! Läsa massor med fin poesi från pjäserna och sonaterna, dessutom är ju han liv rätt mystiskt också. Det kanske inte ens var han som skrev allt det fina, han kanske bara lånade ut sin namn till en som skrev allt det där - det kan ju vara så att det faktiskt var en kvinna som skrev en hel del av grejerna och fick låna hans namn bara för att kvinnor ju inte fick vara författare, eller ja de fick väl inte ha något yrke över huvudtaget förutom slav. Hmm, finns mycket att diskutera kring honom.. Love mysteries! Dock ser jag inte riktigt fram emot att skriva uppsatsen om honom.. nej, det är ju inte riktigt lika kul. Hade ju finmiddag för Cathrin igår, trevligt men kanske inte riktigt som planerat! Menmen, allt kan inte bli in i minsta detalj, right? Ikväll blire nog kanske utgång, men bara kanske! Har liksom ingen dricka men vafan, det är ju trevligt att umgås! See ya

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0