jo, jag tänkte...

säga att jag har varit så barnslig att jag kollade på Hitta Nemo i morse! Haha, den är ju så klockren! Skönaste;
- skön känsla slut..
- förtsätt simma, fortsätt simma
- för du fick ingen mat, du fick ingen mat, du fick ingen mat för du ska BANTA!
- Mount Spottaloski
- från och med nu ska ditt stolta namn vara.. Hajmat. HAJMAT, OH HA HA!
- jag ska kalla honom mysis och han ska bli min. O han ska vara min mysis!
- Aooo! Fy mysis, stygg mysis!
- först du bah; wooow, sen vi bah; ååååh!, sen jag bah; oh... 
- manetmannen - avkomman, avkomman - manetmannen. Manetmannen?! Respekt...!
- det är nästan så han försöker säga mig nått. Vet du, du är jättesöt men jag fattar inte vad du säger!

Haha, skön film det där! Orkar inte riktigt förklara helgen och resten av veckan med ord så här kommer lite bilder istället!




Kommentarer
Postat av: Katarina/Far East

2010-01-17 @ 23:32:01
Postat av: Anonym

Så kommer du aldrig att få göra med mina goedjur!

2010-01-17 @ 23:33:19
Postat av: Nat

han säg du? vad får jag inte göra med dina gosedjur? gå ut och gå med dem? :S

2010-01-17 @ 23:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0