I'm like a junkie without an adicction

I don't know what I'm doing
all I know is I don't wanna stop lalalala.....!


Vad skulle jag göra utan musik? Svar: Jag vet fan inte.
Vad skulle jag vara utan musik? Det svaret är enkelt - jag skulle inte vara nånting, helt meningslös, en nobody och väldigt deppig! Jag blir på otroligt dåligt humör om jag är utan musik flera timmar har jag märkt. So that means that I'm a junkie with an addiction for music, right? Haha! Jaha, igår var det ström avbrott här - i halva huset. Wierd. Men det hade grannarna också! Sen var Natashas (my lil sis) kompisar här så jag hade ingen lust att stanna här liksom. Strömmen hade ju gått i mitt rum så jag hade inget ljud, not fun at all! Så vad gjorde jag? Jo, jag gick till grabbarna på andra sidan vägen och kopplade in mig i deras nätverk samtidigt som jag flydde folket. Bra gjort Nat! Jag satt väl mellan dem två (Tobbe och Einar) och lyssnade/kollade på när de lanade och försökte lära mig något av vad de gjorde när de kollade nätverket, men det gick inte in i skallen direkt! Menmen, hä va full trevvlä! Strömmen kom naturligtvis tillbaka när jag var över där på andra sidan så efter en timme eller två kilade jag hem igen. Sen satt jag och Christina och fjantade oss ett tag över msn och facebook. Vi var extremt övertrötta, iaf jag, haha! Det slutade med att jag vann en konversation över henne på fejjan, hahahahahaha, hon kunde inte slå det, det var alldeles för roligt! Ibland vinner jag också..! Vi fick oss ett gott skratt, skitkul!
Idag ha det varit plugg, plugg och åter plugg som stått främst på listan - och kaffe, för att hålla mig vaken. It really sucks. Väntar på att mamma ska komma hem också så jag får mat. Har liksom inte ätit något idag... wooops. Men min mage protesterar inte för det, än. Men nu ska jag tillbaka till pluggandet sen ska jag nog ringa Sandra en sväng och så får vi se vad det blir ikväll. See ya

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0