Har ont i halsen och är rätt arg

To-morrow, and to-morrow, and to-morrow,
Creeps in this petty pace from day to day,
To the last syllable of recorded time;
And all our yesterdays have lighted fools
The way to dusty death. Out, out, brief candle!
Life's but a walking shadow, a poor player,
That struts and frets his hour upon the stage,
And then is heard no more. It is a tale
Told by an idiot, full of sound and fury,
Signifying nothing.


Jag tror fan jag håller på att bli sjuk, INTE BRA. Men jag har ett större problem att ta hand om. Jag ska ta till Sandra i Ludvika på tisdag och jag vart ju pröjsa för Cathrins kalas så nu har jag fasiken inte så mycket pengar kvar. Det gör mig arg, väldigt väldigt arg. Jag vet att jag får tillbaka pengarna men det är ju liksom alltid så att det är någon som inte kan betala direkt och sådär. Hm, nä jag måste skärpa mig och sätta ner foten när det gäller sånt här. Inte illa menat mot någon men vi vet alla hur det brukar vara! Sitter här och lyssnar på älskade Def Leppard och jag vill bara att de kommer till Sverige i sommar! Det skulle göra hela mitt år, lätt! Morsan betalar ju Sonisphere biljetterna och AC/DC släpper sina på tisdag så jag ska fråga morsan om inte hon kan lägga ut så länge. GRYMT! Vilket år, vilka konserter alltså! Men pengar.. Jag har liksom slutat jobba för farsan, klarar inte av honom. Vi går verkligen inte ihop, det funkar bara inte. Vi bråkar konstant och jag vägrar jobba med honom. Så nu är det leta jobb för glatta livet, eller ja jag behöver nog bara göra ett samtal faktiskt. Eller två och jag vill ha två, skönt! Måste ju ha penninger om jag ska shoppa i Italy, haha!

/Nat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0