den växer sig större, fyfan!

min ångest är helt olidlig, kommer att grina som ett litet barn när jag sitter på tåget imorn. Klumpen i magen växer sig större och större. Okey, det kanske låter lite drastiskt men det är faktiskt så att jag nog inte kommer att kunna få tag på AC/DC biljetter just imorn vilket gör mig otroligt orolig över om jag kommer att få tag på någon alls. Jag vet, det är skit töntigt, men musiker och konserter är liksom ett. Och jag får liksom ångest över att om jag inte ser dem den här gången så kanske jag aldrig får se dem. Usch. Menmen, jag hoppas att det löser sig! Jag ska se dem! Just nu vill jag bara att det ska bli imorgon kväll, jag vill gratta och krama Sandra som fyller "vuxen", jag vill käka på kinarestaurangen med ludvikaborna och prata med S hela natten! Haha, "S" det låter ju som Serena i Gossip Girl! Nä, fy vad härligt det ska bli att komma ifrån Malung en sväng och umgås med lite trevligt folk! Nepp, dags för en dusch, inte lukta usch för att stå högt i kurs, för det är GLASSIGT!
Dagen citat (okey, hon sa det för ett bra tag sen men ni har inte hört det);
"Om man fick betalt för att äta bajs skulle jag göra det" - Kissii

Sen tänker jag dela med mig av en låt jag fastnat på!
Extreme - Play With Me
http://www.youtube.com/watch?v=f8S7MKbYcKQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0