Decamerone = renässans snusk = rolig läsning

Måndag igen och ännu en skolveckas början. Ganska skön dag, trots att den varit skönare om jag kunnat träna fotboll på morgonen. Men jag fick köra på yoga i morse. Det är lite klurit eftersom jag har blivit så stel men det är sjukt skönt och massor med bra träning! Önskar jag fick dansa igen.. Det hade varit awsome! Var hos doktorn också och det visade sig (är jag förvånad eller) att det nog är en ledbandsskada. Men de har skickat en remiss till mora igen. Så det blir väl att träffa ortopeden igen och kanske opereras igen. Jag hoppas det blir bra på något sätt iaf! Just nu ligger jag här i min mysiga säng, dricker en kopp te och funderar på vilken färg jag ska måla mina naglar i, haha! Vilket problem va?! Har nyss skrivit lite kultur och så funderar jag på om jag kanske skulle ha gjort ett par mattetal också. Vi får se! Ska nog kanske ta mig ett till yoga pass innan träningsvärken slår in, haha! Men just nu ska jag vrida upp volymen på högtalarna där Beach Boys strömmar ut och fixa min naglar! See ya

/Nat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0